FANDOM

Soulless Springtrap/ Master (z ang.Bezduszna Sprężynowa pułapka-Springtrap/ Mistrz) to jeden z antagonistów występujących w grze "WEEKEND_-legacy edition". Jest on bardzo zniszczoną wersją Springtrapa z Five Nights at Freddy's 3.

Widzimy go tylko w nocy 3, wtedy ożywa i zaczyna się przemieszczać po magazynie w celu dostaniu się do biura i dorwania ochroniarza (gracza).

Master może, ale nie musi być kontrolowany przez osobę, która zginęła w jego kostiumie, bo jego szczątek poza głową i kilkoma żyłami nie ma, ale on sam kontroluje wszystkie pozostałe animatroniki. Lub on od tak jest przez kogoś jeszcze kontrolowany.

Wygląd

The Master jest animatronikiem- królikiem o typowej budowie dla animatroników składającej się z dwóch rąk i nóg, tułowia i głowie. Jego kostium jest koloru zgniło-zielonego z czerwonymi fragmentami. Jego straty kostiumowe:

  • brak na stopach
  • brak na uszach
  • brak na dłoniach
  • brak na udach
  • brak na łokciach
  • brak (prawdopodobnie) na twarzy
  • brak na klatce piersiowej

Jego endoszkielet robi wrażenie zupełnie nowego, czego nie można powiedzieć o kostiumie. Jego twarz to duża, poniszczona, szara maska Marionetki z Five Nights at Freddy's 2. Maska jest pozbawiona dolnej szczęki i dzięki temu można zobaczyć szczękę teoretycznego Purple Guy'a. Na 2 kamerach wydaje się mały, ale na niektórych kamerach i przy biurze jest naprawdę ogromny. On jako jedyny ma 5 palców. Jego ręce są długie do kolan.

Zachowanie

Master jest jedynym animatronikiem, na którego nie działa brak prądu, a nawet wręcz przeciwnie. W ciemności porusza się jeszcze szybciej, może on nawet sam wyłączyć prąd, co czyni go najniebezpieczniejszym animatronikiem jednak jego słabą stroną jest światło przy biurze. Wystarczą 2 sekundy światła i wróci do startowej lokacji. Nawet jeśli tylko on jest w nocy, to i tak to będzie najtrudniejsza noc w grze.

CAM 01 -> CAM 02 -> CAM 00 -> CAM 03 -> szyba -> drzwi

Ciekawostki

  • Występuje w ukrytej nocy tak jak ,,UNNAMED".
  • To najniebezpieczniejszy, najstraszniejszy i najszybszy animatronik w "WEEKEND_".
  • Niektórzy, którzy zagrali w noc z nim przez przypadek mogą go pomylić z Marionetką.
  • Jego części widzimy w jednym z pudełek w Minigierce po nocy 2, pod nazwą M.I.S.C. Znajduje się tam jego endoszkielet, fragment kostiumu i maska.
  • Jako jedyna postać posiada 3 jumpscare'y-jedne prawie takie takie same, różnią się szybkością i miejscem ataku.
  • Kiedy jest na CAM 02 i kiedy wykonuje jumpscare, jego twarz wygląda jakby była zabrudzona krwią.
  • Jego postać pochodzi z FNaF 3, a występuje w grze po FNaF 2, to nie ma sensu.
  • Mimo iż to jest Springtrap, to nikt w nim nie jest uwięziony.
  • Nie ma go w nowej wersji WEEKEND_, ale w REEBOOT już jest i wygląda o wiele potworniej.

Obrazy