FANDOM

Soulless Freddy w nowej odsłonie WEEKEND_'u to zniszczona wersja nowego Freddiego z FNaF 1.

Wygląd

Posiada brązowy kolor kostiumu. Ma trójpalczaste stopy z jasnymi poduszkami z dołu. Ma endoszkieletowe prawą łydkę, a reszta nóg jest nietknięta. Jego tułów ma bardzo duże rozerwanie po lewej części, gdzie wystają 3 długie, czerwone kable. Jego prawa ręka ma cały kostium, a lewa straciła kostium przedramienia. Ma czarną muszkę, cylinder, nos i brwi, z prawego ucha wystają 2 czerwone kable i tak samo z lewym okiem. Jego oczy mają czerwono-pomarańczowy kolor. Ma zęby wyłącznie w dolnej szczęce, posiada widoczną szczękę endoszkieletu. Głowa ma cylindryczny kształt, na kremowym pysku (w tym samym kolorze brzuch) ma piegi. Pod jego 4-palczastymi dłońmi, również jak na nodze na dole, znajdują się jasne poduszki. Ogółem postać wydaje się mieć jakieś 2 metry wzrostu.

Zachowanie

Porusza się po różnych kamerach wydając śmiech (zapożyczony od Freddy'ego z FNaF 1). Zaatakuje kiedy graczowi zabraknie prądu lub gdy wyda 5-7 śmiech, a gracz nie odtworzy muzyki z music boxa, ale on nigdy się w nich nie pokarze, ale i tak zaatakuje, ale to nieoficjalne wiadomości. Nie widać go na kamerach, chociaż w plikach gry już go tam widać. Lecz gdy się zaśmieje lepiej nie mieć włączonych kamer, bo zaatakuje, jak nie zapalisz światła po śmiechu, zaatakuje, więc jest najtrudniejszą do opanowania postacią, nie licząc Soulless Golden Freddy'ego.

Menu-demo

Można go zobaczyć w nowym menu głównym gry w kilku odsłonach:

  • bez oczu-normalny
  • z głową endoszkieletu z niebieskimi oczami
  • z czerwonymi oczami-normalny
  • rozpikselowany
  • z bezwładnie otwartą szczęką (przy każdej pozie)-normalny

Ciekawostki

  • Tym razem ma 2 jumpscare'y i każdy inny w innej nocy.
  • Patrząc na detale ma najmniejsze naramienniki spośród wszystkich Soulless Animatroników.
  • Kiedy jest przy drzwiach nie widać go, ale wiadomo kiedy się porusza.
  • Na trailerze i na teaserach ma niebieskie oczy.
  • Jest szczuplejszy od jego niezniszczonej wersji.
  • Na teaserach przyjmuje pozy, których nie ma w grze.
  • On i Bonnie to jedyne postacie, które najpierw były kilkakrotnie zmieniane, ale doszło to do ich obecnego wyglądu.
  • W porównaniu z New Freddy'm ma bardziej zwężoną dolną szczękę, a przecięcie w podbródku biegnie przez nią całą.
  • W menu można zobaczyć jego głowę bez górnej części i widać doskonale jej endoszkielet.
  • Można zobaczyć, że ma wykręconą lewą rękę.

Galeria