FANDOM

Soulless new Foxy to antagonista w odrodzonym WEEKEND_. Jest zniszczoną i jednocześnie bezduszną wersją New Foxy'ego. Kontroluje go nieznana siła tak jak jego kompanów w gry, bądź sam się ożywia.

Wygląd V1

Nie wiadomo nic na jego temat na podstawie jego wyglądu można opierać jedynie na teaserze. Nie posiada prawego oka, drugie jest żółte i puste. Ma małe zniszczenia w okolicy górnej części głowy i nie ma zębów w dolej szczęce oraz kostiumu na rękach.

Wygląd V2

Soulless Foxy v.2 jest zniszczoną wersją Foxy'ego z FNAF 1. Posiada najwięcej zniszczeń spośród wszystkich animatroników. Ma typowa budowę. Jego stopy mają 2 palce, a części nóg to proste pręty z 2 obręczami ku górze. Endoszkielet tułowia łączy się 2 prętami idącymi ze środka do barków. Endoszkielet rąk ma podobną budowę co nóg, ale obręcze są na górnej części i jest ich więcej. Dłoń ma 4 palce, które są dosyć cienkie. Jego dolna szczęka jest długa i ma parę dziur na prowizorycznych wargach. Ostre zęby są białe, ale niektóre są też złote. Górna część głowy ma po 2 podwinięte do góry części teoretyczne części futra, pysk jest wydłużony, na jego końcu znajduje się mały nos, z zębami jest taka sama sytuacja co z dolnymi. długie uszy nie mają charakterystycznego jaśniejszego wnętrza, ale pomiędzy nimi na głowie znajduje się kilka czerwonych włosów. Jest pozbawiony kostiumu nóg, rąk poza kostiumem lewego przedramienia i prawego barku oraz parę części kostiumu oczodołów. Ciągle posiada swój hak, jego oczy mają kolor czerwony i na pewny czas posiada zwykłe żółte tęczówki na białym tle z czarnym środkiem, spodnie (a raczej pseudo-majtki/ biodra) brązowy, a kostium czerwony z brzuchem, wnętrzem uszu i pyskiem w kolorze kremowym. Nie posiada już swojej opaski.

Zachowanie

Soulless Foxy aktywuje się w nocy 2, na CAM i występuje na tej kamerze w kilku pozach. Wyłącza na pewien czas prąd. Posiada swój nieoficjalny jumpscare.

Ciekawostki

  • Foxy z FNAF 1 miał bordowe brwi, a ten ich w ogóle nie ma oraz większość jego zębów jest złota, a wcześniej miał tylko po 3 w każdej szczęce.
  • Jumpscare ma tylko w plikach gry.