FANDOM

To praktycznie New Chica z FNAF 1, ale z pustymi, czerwonymi oczami phantomów. W pewnych momentach jednak to ta sama Chica z normalnymi oczami i niczym innym. Ale inaczej jest z jej 2 modelem.

Wygląd V1

Kostium jest koloru żółtego z pomarańczowymi nogami od kolan w dół i 2 palce z białymi pazurami. Posiada zęby tylko w dolnej szczęce, na głowie ma 3 pióra. Ma czerwone oczy i ciągle ma śliniaczek z napisem Let's Eat z kolorowymi kropkami. Jej dłonie mają 4 palce z z jasnym dołem.

Wygląd V2

Opis zacznie się od dołu. Ma pomarańczowe stopy z dwoma białymi pazurami, ma również pomarańczową prawą łydkę, a lewa jest pozbawiona kostiumu. Ma żółte uda, biodra z małymi dziurami po lewej i cały żółty tułów z wielkimi dziurami na spodzie i w miejscu szyi. Posiada żółty prawy naramiennik i lewe ramię, a lewego naramiennika nie posiada. Jej prawa ręka nie ma kostiumu, ale zachowała się dłoń, w przeciwieństwie do lewej ręki, gdzie nie ma dłoni i jedynie lewe przedramię ma tam kostium. Jej głowa ma pomarańczowy dziób z zębami tylko w dolnej szczęce, czarne, małe brwi i 4 pióra na niej. Jej oczy mają czerwony kolor, a miejsce wokół i obok lewego oka jest pozbawione kostiumu. Śliniaczek z napisem Let's Eat ma spore rozdarcie na spodzie.

Zachowanie

Soulless Chica aktywuje się w nocy 1 i stanowi czasami nielada wyzwanie, porusza z dźwiękiem tłuczenia szkła lub co gorsza dźwiękiem cichego it's me. Jeśli się nie usłyszy go to trzeba będzie sprawdzić kamery. Zaczyna na CAM B (na zapleczu), gdzie siedzi sobie na pudłach, potem przechodzi na CAM E (do składzika) gdzie stoi normalnie, ale z typowymi oczami, nie świecącymi i otwartym dziobem. Potem przejdzie pod prawe drzwi i po zaświeceniu światła usłyszy się dźwięk metalu i się wtedy wyłączą. Zaatakuje jeśli się nie załączy pozytywki, nie jest cierpliwa tak jak Bonnie, ale może sprawić problem.

Ciekawostki

  • Jest bardzo szybka w 2 nocy, za to jednak wolniejsza w 1, co jest przeciwieństwem Bonniego.
  • Nie jest w 100% taka sama jak New Chica, ale jednak podobna.
  • Chica tutaj wchodzi do kuchni, tak jak w wielu innych grach, to podchodzi trochę pod stereotyp o kobiecie w kuchni.
  • Nie miała jakiegokolwiek zapowiadającego jej postać teasera.
  • Tak jak Bonnie ma inny jumpscare w plikach gry i tak jak on znajduje się na CAM A (główny korytarz), ale nie jest tak w grze.

Galeria