FANDOM

Soulless Bonnie w nowej odsłonie WEEKEND'u_ to zniszczona wersja nowego Bonnie'go.

Nieoficjalne teasery

Nie wiadomo za dużo na jego temat, ponieważ teaser został usunięty (sam nie wiele pamiętam). Twarz Toy Bonnie'go posiadała jedno oko świecące na czerwono, a drugiego nie miał. Miał dziury prawdopodobnie tylko na ręce. Z wnętrza pyska sterczały kable i jego szczęka była uszkodzona, ucho ciągle miało dziury, a brzuch był rozerwany

Wygląd V1

New Soulless Bonnie to niezbyt bardziej zniszczona wersja Bonnie'go z FNAF 1. Kolor jego kostiumu to ciemny fioletowy z lawendowym brzuchem, poduszkami stóp i dłoni oraz wnętrzem uszu. Jego stopy mają 3 palce, a kolana mają na sobie nakolanniki. Na szyi ma czerwoną muszkę, a na barkach naramienniki. Ma zęby tylko w dolnej szczęce, ale również posiada je w paszczy endoszkieletu. Nie posiada swojej twarzy, lecz jak na S.Bonnie'go przystało, ma ją od Toy Bonnie'go. Ta twarz ma błękitny kolor, a obwódki wokół oczu i pysk są białe. Ma również na niej czerwone rumieńce. Na pysku ma 3 piegi i na górze mały nos. Ma metalowe powieki, które dodają efekt świecącym oczom. Na głowie ma dwudzielne długie uszy. Jego jedynym zniszczeniem jest duża dziura w klatce piersiowej, drobne zniszczenia prawej, dolnej części ucha. Jego oczy mają fioletowe tęczówki, ale podczas ataku i na kamerach ma puste, czerwone, świecące oczy.

Wygląd V2

To jest tak jakby Withered/ Ignited Soulless Bonnie. Opis jego wyglądu zacznie się od dołu. Jego stopy nie mają zniszczeń, ale gorzej jest z resztą nóg-posiada małe zniszczenia w miejscu prawej łydki, większą dziurę ma w miejscu prawej. Jego prawe udo jest pozbawione w ogóle kostiumu, a górna część lewego jest również metaliczna tak jak jego biodra. Ciągle posiada podobne zniszczenia na klatce piersiowej, ale są bardziej wzorkowane. Lewa ręka nie posiada jedynie dłoni, a prawa nie posiada naramiennika i kostiumu przedramienia, a średniej wielkości dziura znajduje się na ramieniu. Jego głowa nie przeszła większych zmian-ciągle posiada małe zniszczenia prawego ,,przed-ucha" i twarz od Toy'owego zamiennika. Tym razem jego głowa wydaje się nieco większa.

Zachowanie

Soulless Bonnie na początku siedzi ukryty za drzwiami na CAM C uaktywnia się w nocy 1 tak jak poprzedniej części i jednocześnie Soulless Chica i Soulless Freddy. Najpierw wchodzi na CAM C, gdzie będzie stał prosto z otwartą paszczą, a później na CAM D, gdzie z ciemności będzie się wychylał z prawej strony i będzie widać tylko jego stopę, dłoń i oczy i potem pojawia się przy drzwiach po pewnym czasie, ale może też przejść na CAM A, gdzie wystąpi podobna sytuacja jak na CAM D. Jak się go zobaczy przy drzwiach, to po zaświeceniu światła usłyszy się metaliczny dźwięk co spowoduje wyłączenie się ich. Można go odganiać za pomocą melodyjki z music boxa lecz jeśli się jej nie puści Bonnie zaatakuje, a on nie jest zbyt cierpliwy, bo zaatakuje wcześniej lub później gdy gracz będzie się przemieszczał na 2 stronę biura.

Ciekawostki

  • Razem z Freddy'm miał najwięcej zmian w modelach - aż 3
  • W plikach gry jego jumpscare jest inny niż w grze-bo podnosi twarz Toy Bonnie'go i rusza głową.
  • W jego następnej wersji twarz Toy Bonnie'go wydaje się stopiona z jego twarzą, ale o tym w artykule Soulless Bonnie-reeboot.
  • W plikach gry Soulless Bonnie znajduje się w korytarzu, ale w gameplay'u tam się nie pojawia tak samo jak Chica.
  • Soulless Bonnie ma w trailerze oczy z fioletowymi tęczówkami.

Galeria