FANDOM

Soulless Mangle-reeboot- zupełnie nowa wersja znanej z poprzednich części gry Soulless Mangle, powraca w zupełnie nowej odsłonie gry WEEKEND_.

Wygląd

Soulless Mangle to ciągle porozkładana, mechaniczna konstrukcja. Nie wiadomo jakie jest ułożenie poszczególnych kończyn na ciele, ale wiadomo parę innych rzeczy. Jej ciało wszędzie jest poopętywane kablami, na długiej szyi ma czerwoną muszę. Ciągle ma 2 głowę endoszkieletu, ale bez oczu. Jej dolne szczeka jest wydłużona na końcu, jest uszkodzona oraz ma wiele zabrudzonych zębów i kabli na złączeniu ze szkieletem. Ma odstające futro na policzkach, rumieńce w czerwonym kolorze oraz szminkę w tym samym kolorze na końcach ust. Pysk jest długi i ma różowe wnętrze, różowe okręgi wokół oczodołów i fioletowe wnętrze lewego ucha. Pozostałe części kostiumu są białe. Oczy to żółte koła z czarnym wnętrzem i poroztrzaskiwanymi obudowami na nich. Prawe ucho ma idealnie wyrwane wnętrze i ma dobrze ukazany endoszkielet ucha. Jedna dłoń jest endoszkieletowa i ma 4 palce, ale nie wiadomo, czy ma drugą.

Zachowanie

Ciekawostki

  • Nie wiadomo dlaczego ma dziurę w dolnej szczęce, może to być dziura po szczęce endoszkieletu, która jest tu wyrwana.
  • To 7 ukazany animatronik w WEEKEND_-reeboot.
  • Jej poza w śmietniku jest taka sama jak w pierwszej części.