FANDOM

Soulless Mangle (z ang. Bezduszna Mangle) to jedna z antagonistów występujących w grze "WEEKEND_-legacy edition". Jest ona bardzo zniszczoną wersją Mangle występującej w Five Nights at Freddy's 2. Ożywa 2 nocy i pomaga innym animatronikom dostać się do biura i dorwania ochroniarza (gracza).

Wygląg

Soulless Mangle to bardzo porozkręcany animatronik-lis, o bardzo nietypowej budowie ciała. Posiada 1 rękę, lecz 2 dłonie, możliwie 2 nogi, których stopy mają 3 palce i różowe paznokcie. Widać też, że jest endoszkielet jest złamany. Jej kostium jest szaro-zielony i tak brudny, że nie widać tam dawnej, jasnej bieli. Posiada 2 głowę endoszkieletu, której szyja składa się z 2 części i znajduje się na szyi złożonej z 2 części przytwierdzonej do jej prawego stawu ramiennego. Z kolei do lewego przytwierdzona jest ręka składająca się z 4 części i nie posiadająca dłoni. Na miejscu gdzie normalnie powinna się znajdować szyja i głowa, to tam się znajduje dłoń, która jednak ma kostium, 2 Głowa endoszkieletu nie ma prawego oka, a 2 ma widmowe oko. Kostiumowa stopa, endoszkieletowa na prawej stronie są przytwierdzone do prawego stawu miednicy za pomocą 2 częściowej kończyny i kolejna stopa endoszkieletowa i 2 dłoń są również przytwierdzone na 2 częściowej kończynie ale na lewym stawie. Główna, animatroniczna głowa znajduje się na szyi, złożonej z 4 części, przytwierdzonej do miejsca przyczepu szyi 2 głowy. Na środkowym stawie tej długiej szyi znajduje się muszka w czarnym prawie kolorze, a powinna być różowa, to samo w kwestii pyska, ale ten z kolei ma więcej różowego tak jak wnętrze ucha i obwódki wokół oczodołów. Dolna szczęka jest wydłużona, ma szminkę na końcu i czerwono-czarne wnętrze. Znajduje się w niej 7 par ostrych zębów, a kilka zębów brakuje. Szczęki endoszkieletu mają 6 par okrągłych zębów. Na końcu pyska znajduje się szminka, a na górze mały, czarny nos. Bo bokach głowy odstaje po parze fragmentów futra. Na policzkach znajdują się czerwone rumieńce. Posiada tylko prawe oko, z zamist lewego ma czarną dziurę. Ma tylko prawe, lisie, ostro zakończone ucho, a w miejscu lewego ma kilka kabli.

Zachowanie

Soulless Mangle staje się dla gracza utrudnieniem dla gracza jedynie w drugiej nocy. Aktywuje się w nieznanej chwili na CAM00 i wychyli się ze śmietnika wydając zniekształcony bełkot. Jeśli ten głos się skończy i zostanie wydany drugi raz to Mangle pojawi się w biurze uniemożliwiając zapalenie i zgaszenie świateł, co czyni gracza bezbronnym.

Ciekawostki

  • Jak to u większości Soulless Animatroników oczy jej znikają w jakiejś sytuacji-w tym przypadku w biurze i w śmietniku.
  • W śmietniku i na teaserze nie ma zębów w dolnej szczęce (ma tylko te daleko z tyłu).
  • To samo się tyczy rumieńców.
  • Kiedy jest w biurze całe jej ciało obrastają bardzo długimi, zwisającymi kablami. w różowo-czarnym kolorze.
  • To inny animatronik współpracujący z innym-kiedy ona się dostanie do biura, to sprawia, że Foxy się porusza szybciej i nie reaguje na światło, inni to Master i Soulless Freddy.
  • Jako jedyny animatronik nie ma jumpscare'a.
  • Kiedy znajduje się w biurze, to jej ciało w pewnej części wydaje się być pokryte krwią.

Galeria