FANDOM

Soulless Mangle (z ang. Bezduszna Mangle) to jedna z antagonistów występujących w grze "WEEKEND_-legacy edition". Jest ona bardzo zniszczoną wersją Mangle występującej w Five Nights at Freddy's 2. Ożywa 2 nocy i pomaga innym animatronikom dostać się do biura i dorwania ochroniarza (gracza).

Wygląg

W jakimkolwiek momencie gry lub na teaserze nie widać jej całego ciała. Można się sugerować obrazkami SFM i porównać je do oryginalnej Mangle. Straciła prawy rómieniec, lewe ucho i oko oraz kilka zębów. Zachowała dłonie, ale nie wiadomo czy nogi (1 została zachowana na pewno). Jej model na teaserze jest zrobiony w SFM. Widać też, że jest endoszkielet jest złamany, a ręce poprzykręcane do innych części ciała.

Zachowanie

Soulless Mangle staje się dla gracza utrudnieniem dla gracza jedynie w drugiej nocy. Aktywuje się w nieznanej chwili na CAM00 i wychyli się ze śmietnika wydając zniekształcony bełkot. Jeśli ten głos się skończy i zostanie wydany drugi raz to Mangle pojawi się w biurze uniemożliwiając zapalenie i zgaszenie świateł, co czyni gracza bezbronnym.

Ciekawostki

  • Jak to u większości Soulless Animatroników oczy jej znikają w jakiejś sytuacji-w tym przypadku w biurze.

Galeria