FANDOM

Soulless Freddy (reeboot) - nowa wersja znanego antagonisty z gry WEEKEND-legacy edition.

Wygląd

Soulless Freddy to animatronik o typowej budowie i endoszkielecie. Jego kostium jest pomarańczowy z jaśniejszym brzuchem, pyskiem i wnętrzem ucha. Jego łydki mają wiele dziur, ale to niezbyt się komponuje z tym, że ma endoszkieletowe, ciągle trójpalczaste stopy. Nie posiada ciągle nakolanników, jego uda również mają duże, podłużne dziury. Biodra są powyginane i podziurawione. Tułów jest wysoki i szeroki, ma na brzuchu 2 czarne guziki i muszkę, wiele dziur, z plastikiem przechodzącym przez nie, co przypomina jakby się lał. Nie posiada lewego naramiennika i jednocześnie lewej ręki. Prawe ramie ma wielką dziurę na górze, przedramię jest endoszkieletowe, a dłoni to ten animatronik nie posiada. Jego głowa jest stosunkowo mała i trapezowata. Dolna szczęka jest długa i ma wiele wcięć i wielkich zębów, oraz widać dokładnie szczękę endoszkieletu. Górna głowa ma wiele wielkich dziur po bokach i na pysku, również w pysku znajdują się duże zęby, oczodoły są duże i widać tam okrągłe, szerokie rury robiące za endoszkieletowe oczy. Nie ma lewego ucha, w tym miejscu znajdują się kable, a prawe jest trochę poszarpane. Oczywiście nie mogło zabraknąć możliwości zdejmowania maski, co ujawnia głowę klasycznego endoszkieletu, ale S.Freddy może również otwierać twarz na lewo i prawo, a pomiędzy pionową dziurą pojawiają się paski przypominające prawie stałą krew lub plastik.

Zachowanie

Nic na ten temat nie wiadomo.

Ciekawostki

  • Po części jest mniej, a po części bardziej zniszczony.
  • Wygląda trochę jakby miał w swojej głowie głowę człowieka, ale to pozorne, bo jego ,,kable” łączące części twarzy przypominają tylko żyły lub coś podobnego.
  • To jedna z nielicznych bardziej zniszczonych form Withered Freddy'ego (tutaj teoretycznie), która nie ma ręki, inne to: Burnt Freddy z Final Nights 2, Burned Freddy z Those Weeks at Fredbear's Fammily Dinner 3, czy też Abomination Freddy z The Return to Abominations 2, itd.
  • Do niego Galva poświęcił tak jakby najwięcej teaserów.