FANDOM

Soulless Freddy (z ang. Bezduszny Freddy) to jeden z antagonistów występujących w grze "WEEKEND_". Jest on bardzo zniszczoną wersją Withered Fredd'iego występującego w Five Nights at Freddy's 2. Począwszy od pierwszej nocy ożywa i zaczyna się przemieszczać po magazynie w celu dostaniu się do biura i dorwania ochroniarza (gracza).

Wygląd

Soulless Freddy jest Animatronikiem-niedźwiedziem o typowej budowie dla Animatroników składającej się z dwóch rąk, których dłonie mają po 4 palce i nóg, których stopy mają 3 palce, tułowia i głowy tutaj z jednym, okrągłym uchem, a drugie stracił z powodu starzenia i niszczenia się. Ma również parę naramienników i nakolanników. Jego kostium jest koloru ciemnobrązowego z żółtym pyskiem, brzuchem i wnętrzem ucha. Bezduszny Freddy posiada na głowie czarny cylinder. Teraz w miejscu lewego ucha znajduje się kilka zwisających kabli. Nie posiada:

  • Kostiumu na całych nogach od kolan w dół
  • Ma duże wyrwy na udach
  • Jego ramię jest oderwane od reszty ręki, ale połączone z resztą ręki długimi kablami
  • Paru zębów
  • Lewego oka i ucha

Endoszkielet nóg ma 3 palce i po 5 srebrnych kabli na górnej części stopy, a łydki to proste pręty z 4 dyskami, umiejscowionymi pomiędzy równymi przerwami. Z dziur w udach wylatują kolorowe kable. Jego tułów jest dosyć wąski i długi. Na brzuchu ma 2 czarne guziki i czarną muszkę z okrągłymi bokami. Jego głowa jest duża i trochę kwadratowata. Dolna szczęka jest zwężona z przodu i ma prowizoryczną, poziomą brodę. Znajduje się w niej 5 par prostokątnych, białych zębów. Z prawej brakuje 2 i 4, a z lewej 3. W pysku znajduje się też 5 par. Z prawej brakuje 3, 4 i 5, a z lewej 2 i 5. Pysk ma przecięcie na środku, które łączy, szeroki czarny nos. Ma duże, czarne oczodoły, a nad nimi wąskie, czarne brwi. Z dziury po lewym uchu i z prawego oka zwisają krótkie kable. Jego oko to białe koło z na zmianę 4 razy białymi i czarnymi okręgami. Jego głowa endoszkieletu jest trapezowata, jej szczęka jest wypełniona ostrymi zębami, w miejscu lewego oka i na większości twarzy znajdują się czerwone kable.

Zachowanie

Soulless Freddy ma taką samą mechanikę i sposób ataku jak większość postaci, więc nie wydaje się być "oryginalniejszy" od innych. Ta nieoryginalność ataku sprawia wrażenie Fredd'iego jakby był bezmyślnie sterowany przez kogoś. Jednak w pewnych momentach może stanowić duże zagrożenie. Soulless Freddy zachował jedną szczególną umiejętność z "Five Nights at Freddy's" - śmiech. Przy każdym jego ruchu nie usłyszymy tylko stuki, ale także śmiech. Zaczynając grę, możemy go zobaczyć na CAM 01. Tam będzie leżeć do pewnego momentu. Po szybszym lub wolniejszym przemieszczeniu się Freddy dalej będzie na CAM 01, lecz nie w pozycji leżącej tylko stojącej. Po pewnym czasie możemy go zastać patrzącego się w kamerę. Wtedy całe pomieszczenie będzie zasłonięte jego twarzą. Po pewnym czasie może przejść na CAM 03 (pod warunkiem, że nie będzie tam Soulless Bonnie'go). Wtedy będzie go widać lekko ukrytego po lewej stronie. Po następnym poruszeniu się będzie go widać po prawej stronie kamery. Będzie go dzielił jeden krok do wejścia przed biuro. Jeżeli się znowu ruszy to nie będzie go na żadnej kamerze. Jeżeli gracz postanowi wtedy zaświecić światło w oknie biura, zobaczy Freddy'iego. Żeby się przed nim uchronić, należy zgasić światło na około 7 sekund. Po tym animatronik wróci na CAM 01 i zacznie drogę od nowa. Jeżeli gracz zignoruje go kompletnie to po pewnym czasie opuści tablet (jeżeli gracz go miał podniesiony) i wykona Jumpscare na graczu jednocześnie zabijając go. Soulless Freddy atakuje również, gdy gracz ma zbyt długo wyłączone światło w biurze. Podczas jumpscare'a wychyla się od dołu, otwiera paszczę i przybliża twarz.

Ciekawostki

  • Na początku gry Soulless Freddy nie ma maski na sobie. Dopiero po aktywacji zakłada ją na siebie.
    • Dziwnym faktem jest to, że Soulless Freddy na początku KAŻDEJ nocy nie ma na sobie maski, choć prawdopodobnie po dezaktywacji znowu go zniszczono.
  • Soulless Freddy bardzo przypomina Phantom Fredd'iego z Five Nights at Freddy's 3 przez co początkowi gracze mogą go mylić ze wspomnianym Phantomem.
  • Łokieć Freddy'iego ledwo wisi na kablach, a mimo to może nim ruszać.
  • Jumpscare Soulless Freddy'iego występuje po każdej cut-scence.
  • Pomimo, że jest stary, jego zęby wyglądają na nowe. Tak jak mikrofon.
  • Soulless Freddy wydaje się mieć bardziej chropowaty kostium przed biurem.
  • Jest w pewien sposób podobny do Ignited Freddy'iego z The Joy of Creation.
  • WEEKEND'u się nie przejdzie bez jumpscare'a, bo jak już wspomniano Soulless Freddy robi jumpscare po każdej cutscence.

Galeria