FANDOM

Soulless Freddy (z ang. Bezduszny Freddy) to jeden z antagonistów występujących w grze "WEEKEND_". Jest on bardzo zniszczoną wersją Withered Fredd'iego występującego w Five Nights at Freddy's 2.Począwszy od pierwszej nocy ożywa i zaczyna się przemieszczać po magazynie w celu dostaniu się do biura i dorwania ochroniarza (gracza), współpracując przy tym z Soulless Bonnie'm, Soulless Chicą, Soulless Foxy'm, Soulless Mangle, Soulless Balloon Boy'em, Soulless Springtrapem i .....

Wygląd

Soulless Freddy jest animatronikiem-niedźwiedziem o typowej budowie dla animatroników składającej się z dwóch rąk i nóg, tułowia i głowie. Jego kostium jest koloru ciemnobrązowego z żółtymi fragmentami na pysku, brzuchu i uchu.Bezduszny Freddy posiada na głowie czarny cylinder i jedno ucho, a drugie stracił z powodu starzenia i niszczenia się. Teraz na jego miejscu znajduje się kilka zwisających kabli. Ten animatronik posiada szare brwi widniejące nad jego oczodołami. Jego oczy przeważnie są puste, ale w niektórych momentach można zauważyć w prawym oczodole białą źrenice podobną do phantomów z "Five Nights at Freddy's 3". W lewej nigdy tego nie zobaczymy, ponieważ z lewego oka wypadła soczewka. Posiada pysk który dzieli lekkie zagłębienie przerwane nosem. Freddy ma trzynaście białych zębów. W jego paszczy widać dolną szczękę endoszkieletu.Pod głową tego robota znajduje się czarna muszka i dwa guziki. W połowie jego lewej ręki pękł endoszkielet co spowodowało, że łokieć i dłoń wiszą na kilku kablach. Freddy posiada cztery palce u każdej dłoni, z czego w lewej trzyma czarny mikrofon. W jego obu nogach znajdują się małe dziury z których wystają kable. Ten animatronik stracił kostium od stóp do kolan przez co widać jego endoszkielet. Stopy na których chodzi posiadają po trzy palce i parę wystających kabli.

Zachowanie

Soulless Freddy ma taką samą mechanikę i sposób ataku jak większość postaci, więc nie wydaje się być "oryginalniejszy" od innych. Ta nieoryginalność ataku sprawia wrażenie Fredd'iego jakby był bezmyślnie sterowany przez kogoś. Jednak w pewnych momentach może stanowić duże zagrożenie. Soulless Freddy zachował jedną szczególną umiejętność z "Five Nights at Freddy's" - śmiech. Przy każdym jego ruchu nie usłyszymy tylko stuki, ale także śmiech. Zaczynając grę, możemy go zobaczyć na CAM 01. Tam będzie leżeć do pewnego momentu. Po szybszym lub wolniejszym przemieszczeniu się Freddy dalej będzie na CAM 01, lecz nie w pozycji leżącej tylko stojącej. Po pewnym czasie możemy go zastać patrzącego się w kamerę. Wtedy całe pomieszczenie będzie zasłonięte. Po pewnym czasie może przejść na CAM 03 (pod warunkiem, że nie będzie tam Soulless Bonnie'go). Wtedy będzie go widać lekko ukrytego po lewej stronie. Po następnym poruszeniu się będzie go widać po prawej stronie kamery. Będzie go dzielił jeden krok do wejścia przed biuro. Jeżeli się znowu ruszy to nie będzie go na żadnej kamerze. Jeżeli gracz postanowi wtedy zaświecić światło w oknie biura, zobaczy Freddy'iego. Żeby się przed nim uchronić, należy zgasić światło na około 7 sekund. Po tym animatronik wróci na CAM 01 i zacznie drogę od nowa. Jeżeli gracz zignoruje go kompletnie to po pewnym czasie opuści tablet (jeżeli gracz go miał podniesiony) i wykona Jumpscare na graczu jednocześnie zabijając go. Soulless Freddy atakuje również, gdy gracz ma zbyt długo wyłączone światło w biurze.

Ciekawostki

  • Na początku gry Soulless Freddy nie ma maski na sobie. Dopiero po aktywacji zakłada ją na siebie.
    • Dziwnym faktem jest to, że Soulless Freddy na początku KAŻDEJ nocy nie ma na sobie maski, choć prawdopodobnie po dezaktywacji znowu go zniszczono.
  • Soulless Freddy bardzo przypomina Phantom Fredd'iego z Five Nights at Freddy's 3 przez co początkowi gracze mogą go mylić ze wspomnianym phantomem.
  • Łokieć Freddy'iego ledwo wisi na kablach, a mimo to może nim ruszać.
  • Jumpscare Soulless Freddy'iego występuje po każdej cut-scence.
  • Pomimo, że jest stary, jego zęby wyglądają na nowe. Tak jak mikrofon.
  • Soulless Freddy wydaje się mieć bardziej chropowaty kostium przed biurem.
  • Jest w pewien sposób podobny do Ignited Freddy'iego z The Joy of Creation.
  • WEEKEND'u się nie przejdzie bez jumpscare'a, bo jak już wspomniano Soulless Freddy robi jumpscare po każdej cutscence.

Galeria Soulless Freddy V1