FANDOM

Soulless Foxy-reeboot- zupełnie nowa wersja znanego z poprzednich części gry Soulless Foxy'ego, powraca w zupełnie nowej odsłonie gry WEEKEND_.

Wygląd

Soulless Foxy to ponownie Animatronik Lis o typowej budowie. Jego endoszkielet nie jest niczego pozbawiony, ale pokryty gdzieniegdzie rdzą i brudem, stopy mają 3 palce, a dłonie 4. Nie wiadomo za bardzo jak wyglądają nogi, ale wiadomo, że miednica do stóp jest pozbawiona kostiumu. Jego tułów jest podziurawiony w różnych miejscach. Jego ramiona są w połowie odsłonięte, a przedramiona do dłoni (i haka) są odsłonięte. Jego dolna szczęka jest w dobrym stanie, ma wszystkie zęby i całą szczękę endoszkieletu, ale górna jest mocno poharatana. Jego pysk jest pognieciony i "wymamlany" , ale zęby zostały w swoim miejscu, na końcu pyska ciągle znajduje się mały nos. Jogo oczy są zaklejone jakimiś pasami plastiku czy czegoś, z jego prawego ucha został stos kabli, a lewe się ostało jako endoszkielet, na czubku głowy znajdują się włosy układające się w małą grzywkę. po prawej części głowy znajduje się wielka dziura, która tak jak oczodoły jest zszyta tymi czerwonymi żyłami czy czymś.

Zachowanie

Na razie nie wiadomo nic na ten temat. Najprawdopodobniej będzie się poruszał w takiej kolejności, jak w WEEKEND_-legacy edition.

Ciekawostki

  • Jest jedynym animatronikiem, który nie ma oczu.
  • Jego głowa jest widocznie pomniejszona.
== Galeria ==