FANDOM

Soulless Bonnie (z ang. Bezduszny Bonnie) ,to jeden z antagonistów występujących w grze WEEKEND_-legacy edition. Jest on bardzo zniszczoną wersją Withered Bonnie'go z Five Nights At Freddy's 2.Począwszy od pierwszej nocy ożywa i zaczyna się przemieszczać po magazynie w celu dostaniu się do biura i dorwania ochroniarza (gracza).== Wygląd == Soulless Bonnie jest animatronikiem-królikiem o budowie składającej się z ręki, nóg, tułowia i głowy. Jego kostium jest koloru lawendowego z fragmentami na pysku, brzuchu i uchu w jaśniejszym odcieniu.

Bezduszny Bonnie ma na głowie dwa, królicze, długie uszy. Ten animatronik nie posiada swojej twarzy. Pochodzi ona od Toy Bonnie'go - animatronika z Five Nights at Freddy's 2. Ta twarz jest koloru błęknito-białego z czerwonymi rumieńcami po bokach pyska. Te fragmenty są zrobione na kształt policzków. Na pysku Bonnie'go widnieje mały nos, a w jego dolnej górnej szczęce umieszczono kilka zębów. Dolna szczęka tego animatrona składa się z dwóch części - zęby kostiumowe u zęby endoszkieletowe.

Na jego brzuchu znajdują się guziki i czerwona muszka. Ta część ciała posiada liczne dziury w dolnej części i górnej po lewej stronie. Souless Bonnie stracił lewą rękę odsłaniając liczną część endoszkieletu z którego wystają liczne kable w kolorze czerwonym, niebieskim, czarnym i zielonym. Jego prawa cztero-palczasta dłoń jest pozbawiona kostiumu. Nogi Soulless Bonniego mają liczne dziury, które także odsłaniają kable. Jego lewa stopa straciła kostium odsłaniając goły metal. Jego stopy mają po trzy palce. Jego tułów został wyciągnięty do góry, a pomiędzy biodrami, a tułowiem jest duża przestrzeń, w której widać endoszkielet i wystające srebrne pręty.

Zachowanie

Noc 1 i 2

Zaczyna się już pierwszej nocy. Lokacja startowa Soulless Bonniego to CAM02, widzimy go wtedy jak leży na plecach z szeroko otwartą szczęką, po aktywowaniu będzie nadal leżał, ale z twarzą zwróconą w stronę kamery, po następnym ruchu jego twarz będzie zasłaniać całą kamerę. Przeniesie się potem do prawdopodobnego korytarza umiejscowionego na CAM03 wtedy widzimy go z tyłu pokoju, po następnym ruchu będzie go dzielił jeden ruch do szyby przy biurze, ale wtedy już stoi przy wejściu z ciałem przy drzwiach, a głową zwróconą do kamery. Nie może jednak wejść do korytarza jeśli jest tam Soulless Freddy. Ostatecznie wchodzi do biura i widać go pochylonego w kierunku szyby po lewej jej stronie. Po wyłączeniu prądu powróci do startowej lokacji i wtedy widzimy jego całe ciało, z głową już nie zwróconą ku graczu. Jeśli się nie zgasi światła, to zaatakuje.

Noc 4

W tej nocy Soulless Bonnie ma taką samą taktykę poruszania, ale nie jest widoczny na kamerach, za to można się domyślić gdzie jest wysłuchując dźwięków z jakimi się poruszał w poprzednich nocach. Za to jednak gdy jest przy szybie to jest dobrze widoczny.

Ciekawostki

  • Nie jest podobny do FNaF 2'owej wersji, bo został do jego budowy użyty inny model Withered Bonnie'go.
  • Należy do najwyższych animatroników w grze.

Galeria