FANDOM

Soulless Bonnie (z ang. Bezduszny Bonnie) ,to jeden z antagonistów występujących w grze WEEKEND_-legacy edition. Jest on bardzo zniszczoną wersją Withered Bonnie'go z Five Nights At Freddy's 2. Począwszy od pierwszej nocy ożywa i zaczyna się przemieszczać po magazynie w celu dostaniu się do biura i dorwania ochroniarza (gracza).

Wygląd

Soulless Bonnie jest Animatronikiem-królikiem o typowej budowie dla Animatroników składającej się z dwóch rąk (tutaj tylko prawej) , której dłonie mają po 4 palce i nóg, których stopy mają 3 palce, tułowia i głowy tutaj z parą dwu-dzielnych uszu. Ma również parę naramienników i akurat brakujących nakolanników. Jego kostium jest koloru fioletowego z lawendowym brzuchem i wnętrzem uszu. Nie posiada:

  • Ma dużą dziurę na środku prawego uda, z której wystaje masa kolorowych kabli
  • Kostiumu lewej stopy
  • Ma wielkie wyrwy na tułowiu
  • Może mieć naciągnięte w górę ciało
  • Całej ręki od naramiennika w dół, z której zwisają długie, kolorowe kable w dużej ilości
  • Normalnej twarzy
  • Kostiumu prawej dłoni

Stopa endoszkieletu ma 3 duże ścięgna i okrągłe zakończenia palców. Dłoń endoszkieletu jest czarna, palce składają się z 4 części-czarny pazur srebrna część, czarna, potem znów srebrna, przymocowana do trapezowatej, czarnej części. Na brzuchu ma 2 czarne guziki i czerwoną muszkę z okrągłymi bokami. Pomiędzy biodrami a tułowiem przez wyciągnięcie widać endoszkielet i metalowe kable. Jego dolna szczęka jest wydłużona i znajduje się w niej 7 par ostrych zębów, a we wnętrzu paszczy widać dolną szczękę endoszkieletu również z ostrymi zębami. Nie wiadomo, czy ma górną szczękę endoszkieletu, ale jej zęby znajdują się w zastępczej twarzy. Twarz Toy Bonnie'go jest błękitna, ma szerokie policzki, czerwone rumieńce na nich, biały, szeroki pysk z małym, czarnym nosem na górze i obwódki wokół oczodołów. Jego oczy to białe koła z na zmianę 4 razy białymi i czarnymi okręgami.

Zachowanie

Zaczyna się już pierwszej nocy. Lokacja startowa Soulless Bonniego to CAM02, widzimy go wtedy jak leży na plecach z szeroko otwartą szczęką, po aktywowaniu będzie nadal leżał, ale z twarzą zwróconą w stronę kamery, po następnym ruchu jego twarz będzie zasłaniać całą kamerę. Przeniesie się potem do prawdopodobnego korytarza umiejscowionego na CAM03 wtedy widzimy go z tyłu pokoju, po następnym ruchu będzie go dzielił jeden ruch do szyby przy biurze, ale wtedy już stoi przy wejściu z ciałem przy drzwiach, a głową zwróconą do kamery. Nie może jednak wejść do korytarza jeśli jest tam Soulless Freddy. Ostatecznie wchodzi do biura i widać go pochylonego w kierunku szyby po lewej jej stronie. Po wyłączeniu prądu powróci do startowej lokacji i wtedy widzimy jego całe ciało, z głową już nie zwróconą ku graczu. Jeśli się nie zgasi światła, to zaatakuje. Podczas Jumpscare'a wychyla i przybliża głowę do gracza.

Ciekawostki

  • Nie jest podobny do FNaF 2'owej wersji, bo został do jego budowy użyty inny model Withered Bonnie'go.
  • Należy do najwyższych animatroników w grze.
  • Praktycznie nie wiadomo czemu ma twarz Toy Bonnie'go.
  • Był jednym z pierwszych Soulless Animatroników.
  • Jego części w minigierce po 2 nocy mają o wiele więcej zniszczeń.
  • Zawsze znajduje się w menu głównym przed 1 nocą.
  • W plikach gry znajduje się zdjęcie z Soulless Bonnie'm na czarnym tle, który macha do gracza.

Galeria