FANDOM

Soulless Balloon Boy (Bezduszny Balloon Boy)- znisczona wersja Balloon Boy'a z FNaF 2.

Wygląd

Soulless BB to już nie całkiem animatronik-chłopiec. Jego spodnie wydają się całkiem czarne i buty w sumie też. Reszta jego ubioru i w ogóle kostiumu wydaje się chropowata i zgnita. Przez "koszule" przedzierają się kolory zielony i pomarańczowy, podobnie z czapką i guzikami. Ciało ma kolor pomarańczowy z elementami zgniłej zieleni. Lewy rękaw się zachował, a prawego został pozbawiony, co ukazuje endoszkielet ręki, ale reszta poza dłonią, której nie ma została, ciągle trzyma w lewej ręce tabliczkę z napisem "Balloons". Jego dolna szczęka jest totalnie urwana i jedyną jej pozostałością jest pręt robiący za szyję i zwisające kable, w górnej szczęce ciągle ma 5 zębów, a na policzkach czerwone rumieńce. Został pozbawiony oczu i nosa, a w ich miejscu są puste dziury, choć w oczodołach widać pionowe pręty. Włosy na głowie ciągle są brązowe i zakrywa je czapka z 4-śmigłowym wiatraczkiem.

Zachowanie

Soulless BB teoretycznie siedzi nieaktywny w śmietniku na CAM05, ale go tam nie ma, naprawdę ukrywa się pod biurkiem i kiedy jakimś razem po spamem światłem byle gdzie wychyli się spod niego i będzie wydawał zniekształcone śmiechy. Jeśli się nie zgasi światła to zaatakuje.

Ciekawostki

  • Jego głowa znajduje się w pudełku na CAM05, ale nawet gdy się sprawdzi tą kamerę, kiedy BB jest w biurze to nie zmieni położenia.