FANDOM

Soulless New Freddy v1- oficjalny prototypem oficjalnego Soulless New Freddy'ego, miał występować w nowej części WEEKEND'u_, ale został usunięty.

Wygląd

S.F. to tym razem zniszczona wersja oryginalnego New Freddy'ego z FNaF 1. Ma 4 palce w dłoniach, 3 w stopach, ma parę okrągłych uszu, czarny cylinder na głowie, muszkę na tułowiu i nos na pysku. Ma 8 zębów w dolnej szczęce i tylko w niej ma zęby kostiumu. Na ramionach ma naramienniki i nakolanniki na kolanach jak nazwa wskazuje. Ma pomarańczowy brzuch i pysk, reszta kostiumu jest brązowa, a wnętrze uszu jest ciemniejsze.

Nie posiada kostiumu na:

  • łydkach
  • lewej dłoni
  • kilku fragmentach lewej ręki
  • wiele powyrywanych części na dole tułowia
  • ma nikłą dziurę w dolej szczęce
  • ma wiele dziur i powyrywanych fragmentów pyska
  • ma duże wyrwy na głowie
  • ma wielkie wyrwane obszary koło oczu

Z dziur na głowie gdzieniegdzie sterczą mu czerwone, krótkie kable. Nie wiadomo z dlaczego, anie ma on oczu ani normalnych, ani endoszkieletowych, tylko jakieś mechaniczne i nie wiadomo z czego ale prawe oko zasłania jakiś pręt który przechodzi równolegle, a lewe oko ma wolną drogę. Prawe jest tylko srebrne, a lewe świeci na błękitno.

Galeria

Soulless New Bonnie v1- oficjalny prototypem oficjalnego Soulless New Bonnie'go, miał występować w nowej części WEEKEND'u_, ale został usunięty.

Wygląd

S.B. to tym razem zniszczona wersja oryginalnego New Bonnie'go z FNaF 1. Ma 4 palce w dłoniach i 3 w stopach, po prostu typową budowę. Ma fioletowy kolor kostiumu z jasnym, lawendowym brzuchem, spodem stóp, wnętrzem dłoni i uszu. Nie posiada kostiumu na:

  • może gdzieś na nogach
  • fragmenty na rękach
  • ma rozdarcie na brzuchu
  • nie posiada swojej oryginalnej twarzy
  • ma dziury w uszach

Ma czerwoną muszkę na brzuchu. W dolnej szczęce ma 10 zębów, i kilkanaście w endoszkieletowej. Twarz Toy Bonnie'go jest błękitna z białym, szerokim pyskiem i obwódkami wokół oczodołów. Z kolei ona nie ma dolnej szczęki. Z jej miejsca stoi kilka białych kabli, na policzkach ma czerwone rumieńce, na pysku ma po 3 piegach i mały nos na górze. Nie ma prawego oka, tylko dziurę z której sterczą krótkie, żółte kable, a lewe ma czerwoną tęczówkę lub też jest całkowicie białe. Ma naramienniki na barkach, a co do nóg nic nie wiadomo.

Galeria

Nie wiadomo