FANDOM

Buddy - postać legendarna występująca w grze WEEKEND_.

Wygląd

Buddy to postać humanoidalnej budowie i wielu szczególnych znakach. Ma czarne buty ze złotymi dzwonkami. Ma dosyć przysadziste ciało, a na jego górze znajduje się duży, okrągły, biały kołnierz. Na brzuchu ma 2 czerwone guziki. Ręce są dosyć cienkie, a dłonie mają 4 palce. W lewej dłoni trzyma żółty balon. Jego maska przypomina tą posiadaną przez Ennarda (postać z FNAF: SL). Ma na niej 4 przecięcia, czerwony nos, pusty uśmiech, czerwone rumieńce, fioletowe łzy i brwi, małe otwory na oczy, małe uszy. Oczy są czerwone i świecące, a dodatkowo na głowie ma zielono-żółtą czapkę z pomarańczowym pomponem. Postać jest dosyć duża - to największa postać w WEEKEND_.

Zachowanie

Buddy pojawia się na każdej kamerze i bardzo szybko się porusza. Jest aktywny w nocy 3 - sobota. Ma po 2 fazy na każdej kamerze. Kiedy jego twarz będzie zakrywać kamerę, to należy włączyć alarm, a wtedy się teleportuje na inną kamerę. Kiedy jakaś kamera się wyłączy należy jak najszybciej zdjąć kamery i włączyć pozytywkę (przynajmniej tak mi się wydaje), albo nie włączać alarmu kiedy kamera jest wyłączona, a Buddy w drugiej fazie. Utrudnienia będą się objawiać w szybko spadającej energii i dodatkowo atakujących Soulless Bonnie i Soulless Freddy. Pojawia się również w minigierkach i robi za swego rodzaju pomocnika zabłąkanej duszy, która ostatecznie opętuje go.

Ciekawostki

  • Galva potwierdził, ze zamierza zastąpić Mastera (w 2 wersji WEEKENDU_ miał być to Soulless Springbonnie) tą postacią. Głównie chodziło o to, że Master i Buddy mają parę wspólnych cech.
  • Jest bardzo podobny do Ennarda z FNAF SL, a przynajmniej jego maska.
  • Jest monstrualnie największą postacią w WEEKEND_ o ile UNNAMED nie jest wyższy, ale gdy porównać pozę Bonnie'go i Buddyego w kuchni, to Bonnie z uszami nawet nie dotyka sufitu, a Buddy musi się schylić, żeby być w pokoju.