FANDOM

Broken Shadow Bonnie- postać pojawiająca się w po nocnej minigierce po nocy 2 gdy dziecko ginie w stroju Springbonnie'go. Jest jednym z 2 Shadow Animatroników w grze.

Wygląd

Jego kostium jest całkowicie czarny. Jego stopy mają 3 palce, a dłonie 4. Pomiędzy częściami ciała widoczne są koła z tego samego materiału co kostium, jego ciało jest krótkie i ma kształt jaka spłaszczonego na górze i dole. Ma białą muszkę i 2 guziki na tułowiu, jego dolna szczęka jest mała i płaska oraz znajdują się w niej świecące, białe zęby, tak jak w górnej. Jego policzki są bardziej wysunięte, oczy są czałkowicie białe, ciągle ma dwudzielne uszy. po lewej stronie jego głowy znajduje się wielka dziura z której wystaje masa czarnych kabli.

Ciekawostki

  • W plikach gry można znaleźć jego zdjęcie razem z Soulless Fredbear'em i można tam zobaczyć więcej szczegółów dotyczących jego budowy-jego muszka świeci się na biało i guziki też, a Shadow Bonnie tak nie miał, więc może to coś oznaczać, ale to było w Legacy edition i był wtedy fioletowo-czarny.
  • Oczywiście jest 50 % na to że to będzie strój Springbonnie'go, bo zamiast w Springbonnie'm, dzieciak może zginąć we Fredbearz'e, więc mógłby nie mieć żadnego znaczenia fabularnego.